Hejsan!!

Hejsan i går har det  ju tävling och i första plats på dressyren var:Jaag.Jag van dressyren:)
Jätte stolt men på hoppningen så var Calle lite pigg så att det gick ganska tråkigt men
Calle var bäst <3
Bilder blev inte för att mammas mobil dog typ:(
Men mamma filmade mig men det kan jag ta och he ut på facebook om ni vill det?
Men jag fick endå inge pris:(
Men Engla var så snäll så att jag fick hennes pris som tröst pris:D <3
Äee Vi har inge att göra pressis men vi kanske ska göra nått i mitt rum elr så!
Vi ser på pippi men jag vet inte vrf vi gör det!
Men i dag ska jag vara hemma och vara med kompisar länge tror jag vi ska hoppa stuttsmatta sen när mitt ben är bättre fick en tvärrt ont jätte mycket:(
Men vi ska gå ut tror jag elr ska vi rita jag vet inte?<3
vi ska rita har vi bestämmt kom vi på!
:)///Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0