Hejsan ska fortsätta om mig och saker i dag.

Hejsan Jag hade tänkt att fortsätta att bärettat om mig och saker
Vi kan börja med att det brinner i robban:( om vi far till farmor kan man se huset odäntilgt.
Men det är ingen som bor där tror jag att det var:(
Men nu kan vi gå vidare om vad jag ska göra idag!
Jag är ju sjuk:( Men ska till stallet på Lördag & söndag & torsdag! hihi^^
Ska blogga på mina andra bloggar sen! där kring 2 blir det skype med Johanna och ha skoj:)
Jag ska städa sen för har stökigt i mitt rum:(
Ont i huvet och överrallt:(
Men ska fika snart och ligga och vila så att jag kan vara i stallet i morrn :)
För får inte vara utan min finaste Calle <3
Då kan jag inte leva<3
Ska fika snart elr nu ska blogga jätte mycket sen men kolla i den andra bloggen http://elinochjuliaisbest.bloggplatsen.se
kolla in:)
Ska gå nu men ni få ha det gött ///Julia:* (L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0