Hejsan hämtar snart snurre :)

Hejsan hämtar bäbiden snart (L)
Jag är ju kanin älskarde och intresserad av det också (L) :)
Min älskade snurre ska jag hämta (L) Jag ska hämta han vid kvart över 5 (L)
Min finaste älsk äntligen så kommer du komma (L)
Jag ska ha kaninen under hela sommaren:)
Ska ju ha den hoss Klara (L)
Hon ha sin kanin som heter Kenai (L)
En gullig söt finis är han! (L)
om 2 timmar och en kavrt så ska vi gå!:)
Men idag var det skola som vanligt:(
Skulle villa vara sjuk i gen:)
Men Siv är i ''Frankrike'':D
Så att vi skulle hitta på en låt till henne gick bra iaf hitta på hela låten :)
Vi var i grupp.Jag var med Kasper,Emma,Jag,Tindra!
Så att vi hade det väl inte så roligt i dag:(
Jag var sjuk så att jag har fått läxa:(
Gu vad tråkigt ska göra klart typ alla sider i multiplikatson (stavning)
ÅÅÅ snart kommer jag till älsklingen <3
Meen först ska vi fiksa lite tak och sånt:)
För att det Rengnar och vi har inge bra tak nu :D
Men har inge mer snart att skriva men ni få ha det bra puss
///Julia<3:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0